idadjupman.blogg.se

If you want it, you can do it.

På bättre humör & ett grymt ridpass

Allmänt, Träning Permalink1
Igår tog jag en paus från bloggen. Hade gjort ett tidsinställt inlägg dagen innan. Mådde inte hundra bra och känns trist att jag ska gå in här och sprida massa negativ energi. Men vissa grejer har löst sig och nu mår jag bättre! Startade dagen på bästa sätt genom att rida för en riktigt duktig ridinstruktör. Hon är väl utbildad och har själv ridit dressyr på högnivå. Det var super kul! Vi tränade mycket grunder. Skänkelvikningar, sitsen och att hålla ett bra tempo. Måste bli bättre på att känna när Poppan byter tempo och fånga in / driva på henne. Mycket givande!

Nu ska jag sätta mobilen på laddning, äta, duscha och byta om. Ikväll ska jag säga hejdå till Jasmina som åker till Bosnien i tre veckor. Alla mina närmsta vänner är borta samtidigt</3 familjen är på Tjockö men jag stannar hemma eftersom jag ska spela match på lördag :-)

#1 - - Inez:

Åh, vilken vacker bild!! :)

Svar: Tack! :-)
Ida Djupman

Till top